Mówi się, że „czas to pieniądz”, ale czy na pewno tylko tyle? Słowo czas, nabiera zupełnie innego znaczenia w branży TSL i to niezależnie czy jest się klientem, czy wykonawcą usługi. Wszystko, co składa się na czas operacyjny, czyli szybki czas reakcji i czas spedytora dla Klienta, to jedne z najważniejszych rzeczy w transporcie lotniczym.

 

Klient, który powierza swój towar danej firmie, powinien mieć pewność, że osoba obsługująca tę przesyłkę, weźmie za nią odpowiedzialność. Jest to podstawa dobrze wykonanej pracy operacyjnej w branży TSL. Spedytor lotniczy powinien posiadać umiejętność rozwiązywania ewentualnych problemów, bez angażowania Klienta. Znalezienie rozwiązań tu i teraz, to klucz do terminowej i udanej współpracy z partnerem biznesowym.

 

Pełne zaangażowaniedyspozycyjność oraz elastyczność. Te trzy elementy składają się na wartościową współpracę na każdym etapie. Klient ma pewność, że powierzone zadanie będzie wykonane z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół.

 

Kompleksowość usług jest wartością, która ma znaczący wpływ przy podjęciu decyzji o wyborze spedytora. Przy założeniu, że wszystkie ww. standardy są zachowane, Klient zlecając całościową obsługę ma pewność, że każda przesyłka będzie w obsłużona w należyty sposób przez doświadczoną załogę.

 

Spełnienie wymienionych kryteriów pozwala osiągnąć jeden z nadrzędnych celów jakim jest ZAUFANIE KLIENTA.