Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • perspektywę rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • realną możliwość awansu,
  • szkolenia firmowe,
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
  • pakiet benefitów (Medicover, Multisport).

 

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym,
  • prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • przesyłki kurierskie,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • zaopatrzenie biura w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe.
     

Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętności biegłego posługiwania się komputerem,
  • ambicji i zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności,
  • zdolności do organizacji pracy własnej.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb prowadzonych aktualnie oraz przyszłych postępowań rekrutacyjnych w Kancelarii Księgowej oraz podmiotach powiązanych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.